Η προσέγγιση CLIL είναι μια μορφή μάθησης διπλής εστίασης με την οποία έμφαση δίνεται τόσο στο περιεχόμενο ενός γνωστικού αντικειμένου όσο και στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας.
Πιο συγκεκριμένα, στο σχολείο μας το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στις ΣΤ2, Ε1 και Ε3 διδάσκεται από δύο εκπαιδευτικούς (Σοφοκλέους Γαβρέλλα και Μιχαηλούδης Γιώργος) χρησιμοποιώντας την Αγγλική γλώσσα (στο συγκείμενο της Κύπρου), έχοντας ως στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων Φυσικής Αγωγής με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα.
Ο Στόχος είναι σταδιακά τα παιδιά να έχουν την ικανότητα να χειρίζονται το συγκεκριμένο μάθημα στη ξένη γλώσσα (Αγγλικά). Η Αγγλική γλώσσα εισάγεται σταδιακά και προσεκτικά αυξάνεται η χρήση της κατά τη διάρκεια της χρονιάς έτσι που στο τέλος η Αγγλική γλώσσα χρησιμοποιείται σε μεγάλο ποσοστό του μαθήματος.
Την όλη προσπάθεια συντονίζει και στηρίζει το Συντονιστικό Κέντρο CLIL.
Φέτος λόγω της εφαρμογής της προσέγγισης CLIL το σχολείο μας θα διεκδικήσει την Αργυρή Διάκριση (2024-2025)